2015. november 22., vasárnap

Kókuszos fehércsokihab - Szakácsmustra, 14. forduló

Buday Péter mesterszakács receptjeit nagyon kedveli Éva, épp ezért őt választotta a szakácsmustra alkalmából. Idő hiányában egy gyors pohárkrémet készítettem a játékra az itt található rengeteg finomság közül. Picit csaltam ugyan, mert a csokoládét reszelni kellett volna, én viszont felolvasztottam, hogy még homogénebb legyen a krém. Buday Péter málnával tálalta, nekem málna híján azonban mandarin került a tetejére. 

Hozzávalók:
2,5 dl tejszín
10 dkg fehér csokoládé
4 dkg porcukor
5 dkg kókuszreszelék
1 tk. vaníliakivonat
1 mandarin

A csokoládét vízgőz felett felolvasztjuk. A hideg tejszínt kemény habbá verjük, hozzáadjuk a porcukrot és a kókuszreszeléket, óvatosan összeforgatjuk. Üvegpoharakba adagoljuk, a tetejére helyezzük a mandaringerezdeket, és kókuszpehellyel díszítjük.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet és valóban egyszerűen elkészíthető! Köszönöm hogy jöttél játszani!

    VálaszTörlés