2016. március 23., szerda

Bögrés kakaós-meggyes muffin

Rupáner Margónál láttam egy tetszetős bögrés sütit, amit kicsit megreformáltam és muffinformában sütöttem. Eredetileg finomliszt, cukor és vaj szerepelt a receptben, én kókuszzsírt, eritritet, teljes kiőrlésű lisztet és zabpehelylisztet használtam. 

Hozzávalók (12 db muffinhoz):
1 tojás
3/4 bögre eritrit
1 és 1/2 bögre zabpehelyliszt
1/2 bögre teljes kiőrlésű búzaliszt
1/3 bögre kakaópor
1 bögre tej
1 tk. sütőpor
5 dkg kókuszzsír
1/2 bögre magozott meggy

A kókuszzsírt megolvasztjuk, a tojással és a tejjel elhabarjuk. A száraz hozzávalókat is összekeverjük, majd csomómentesre kavarjuk a tojásos résszel. Végül beleszórjuk a meggyet, és papírkapszlival bélelt muffinformába adagoljuk. 180 fokon kb. 20-25 percig sütjük. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése