2014. július 7., hétfő

Bakonyi csirkemell - Blogkóstoló, 17. forduló

Mákvirág - Poppy blogján nézelődtem a Blogkóstoló aktuális fordulója alkalmából, ahol csak ámultam és bámultam hogy milyen sokfelé utazott, meg egy picit irigykedtem is, hogy az utazások alkalmával mennyi mindent kóstolhatott.:) Ezekből az ételekből jócskán találunk a receptek között, érdemes végigböngészni. Én ezt a zöldséges csirkemellet kóstoltam, és a recepthez hűen szintén főtt tésztával tálaltam. Sajnos csak telefonnal tudtam fotózni, de ez az ízeken mit sem változtat.:)

Hozzávalók:
50 dkg csirkemell
20 dkg gomba (jelen esetben vargánya)
1 paprika
1 paradicsom
1 db vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
pirospaprika
1 pohár tejföl
1 evőkanál liszt

A csirkemellet megmossuk és kockákra vágjuk. Sózzuk, borsozzuk és lisztbe forgatjuk. Egy serpenyőben olajat hevítünk és megpirítjuk benne a húst, majd kiszedegetjük. A paprikát felszeleteljük, a paradicsomot pedig forró vízbe mártjuk, hogy a héját könnyen le tudjuk húzni, majd ezt is összevágjuk. A hagymákat apróra vágjuk, olajon üvegesre pirítjuk, hozzátesszük a vékonyra szelt gombát, a paprikát és a paradicsomot. Kevés vizet öntünk alá, és addig pároljuk amíg megpuhul. Egy evőkanál lisztet elkeverünk 1 pohár tejfölben, pici pirospaprikával ízesítjük és besűrítjük vele a mártást. Főtt tésztával tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése