2014. február 12., szerda

"Szegény windsori lovagok" - VKF! 61. forduló

61. fordulójához érkezett a VKF! (Vigyázz, kész, főzz!), amelynek témája Katuci jóvoltából a "Szendvicsek és burgerek" tárháza. A BBC Good Food 2012. szeptemberi számában találtam ezt a különleges elnevezésű szendvicset, valójában egy krémsajtos-meggyes édes bundáskenyérről van szó. A magazinban szederkompót szerepel, én viszont meggybefőttet tettem bele.

Hozzávalók:
4 tojás
1 dl tej
2 evőkanál cukor
2 teáskanál vaníliakivonat
10 dkg krémsajt
2 evőkanál porcukor
4 evőkanál meggykompót
8 szelet szikkadt fehér kenyér (én 4 db brióst használtam)
vaj

A tojásokat felverjük a vaníliával, a cukorral és a tejjel. A krémsajtot elkeverjük a porcukorral és megkenjük vele kenyereket. 1 -1 kanál kompótot teszünk rá, majd beborítjuk egy másik szelet kenyérrel. A szendvicseket a tojásos masszába mártjuk, hagyjuk állni 30 másodpercig, majd megfordítjuk, és megint hagyjuk fél percig ázni. A vajat megolvasztjuk egy serpenyőben, és oldalanként 3-4 percig sütjük a szendvicseket. Félbevágva, egy-egy kanálnyi kompóttal meglocsolva tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése