2014. október 13., hétfő

Kakaós kevert (tej- és tojásmentes)

Pikk-pakk elkészül ez a süti, a receptet Kispiros kiskonyhájában találtam.

Hozzávalók:
20 dkg liszt (én teljes kiőrlésű búzalisztet használtam)
10 dkg barna cukor
5 evőkanál étolaj
3 csapott evőkanál holland kakaópor
1 csésze víz
1 evőkanál 10 %-os ecet
vaníliakivonat
1 csapott kávéskanál szódabikarbóna
1 csapott kávéskanál sütőpor

A hozzávalókat egy tálban kikeverjük. Egy vajjal kikent kisebb tepsibe öntjük (az enyém kb. 16x23 cm-es), elsimítjuk  és 175 fokra előmelegített sütőben kb. 20 percig sütjük.

6 megjegyzés:

  1. Tökéletes, köszönöm! És pillanatok alatt kész!

    VálaszTörlés
  2. Megbolondítottam egy kis durvára tört dióval és mazsolával és kerek tortaformában sütöttem. Nagyon finom és mutatós lett.

    VálaszTörlés
  3. Ma találtam a receptet,megsütöttem és majdnem megettem a felét.Nagyon finom lett,nagyon gyors!Legközelebb teszek bele mazsolát is.Köszönöm a receptet!

    VálaszTörlés
  4. En dupla mennyisegbol zebratortat csinaltam, ugy, hogy csak az egyik adagba tettem kakaot. Nagyon jo kis karantenszulinapi torta lett! �� Szegeny videon bejelentkezo nagyszulok csak nyeltek nagyokat...

    VálaszTörlés
  5. Ma sutottem meg en is . Hulalat tetem a tetejere. Nagyon finom lett. Gyorsan el is keszul. Izkett az egesz csaladnak.

    VálaszTörlés
  6. Gluténmentes lisztel próbálta valaki?

    VálaszTörlés