2015. június 25., csütörtök

Köcskeméti tejes pite - Szakácsmustra, 11. forduló

Benke Laci bácsira (aki világbajnok mesterszakács és mestercukrász) esett Vanilin választása a Szakácsmustra jelen fordulójában, így az ő receptjei között kellett böngészni. Idő hiányában kifejezetten gyorsan elkészíthető receptet kerestem, így találtam rá erre a tejes pitére, amely tetszőleges gyümölccsel vagy akár lekvárral is elkészíthető.

Hozzávalók:
3 tojás
2 dl tej
15 dkg liszt

cukor (én 2 ek. porcukrot tettem bele)
barack

A tojásokat a liszttel, a cukorral, csipet sóval és a tejjel csomómentesre keverjük. Egy kivajazott tepsibe öntjük a tésztát, a tetejét barackkal megszórjuk, majd előmelegített sütőben, 180 fokon kb. 30 perc alatt készre sütjük. Porcukorral megszórva tálaljuk, Laci bácsiék sárgabarack borral fogyasztották. 

1 megjegyzés:

  1. hűűű, de jól néz ki. baracklekvárból olyan finom sütiket lehet készíteni... :) főznöm kéne kéne barackdzsemet, fogytán, és most itt a szezon. ezért kell most sokat elraktározni :) Nekem ez a recept tetszik http://glurl.co/barackos , küldöm Nektek is, hajrá, szorgoskodjunk

    VálaszTörlés