2015. március 28., szombat

Krémes csokoládéfelfújt (paleo)

Barátnőmtől kaptam ajándékba szufléformákat, amit ez úton is köszönök! Nagyon örültem, hisz már régóta szerettem volna ilyet venni, de mindig elmaradt. Ő nem is tudott róla, épp ezért dicséretes, hogy pont ezt találta ki nekem... 
Igaz, ha ajándékról van szó, engem bármilyen konyhai kütyüvel le lehet venni a lábamról. Legfeljebb van már olyanom, de akkor jó lesz tartaléknak.:) Ezzel a csodás csokifelfújttal avattam fel az újdonsült formákat, a receptet itt találtam. 

Hozzávalók: 
7 dkg étcsokoládé (minél magasabb kakaótartalmú)
4 tojás
6 dkg kókuszzsír
1 ek. kókuszliszt 
1 ek. kakaópor
1 ek. eritrit
1 kk. szódabikarbóna

A csokoládét és a kókuszzsírt egy kis edényben felolvasztjuk, majd hozzáadjuk a kakaóport, az eritritet, a szódabikarbónát és a tojásokat. Végül belekeverjük a kókuszlisztet. A szufléformákat kókuszzsírral kikenjük és kakaóporral beszórjuk. Beleöntjük a tésztát, és 220 fokos sütőben kb. 10 percig sütjük. Akkor jó, ha a külseje megsül, de a belseje folyós marad. A kész desszert nem annyira édes mint maga a massza, ezért nem árt a krémet jó édesre készíteni. Ez a tészta nekem 2 db formára volt elég.


sütés előtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése