2012. április 7., szombat

Start

Nem kis szerénységgel választottam meg a blog címét, de miután a sokadik név is "foglalt" volt, maradt ez a verzió. A virtuozitástól ugyan még nagyon messze vagyok, de próbálkozom.:)

Évek óta rendszeresen olvasom a gasztroblogokat, és most merészen azt gondoltam, hogy én is belevágok.
Hogy miért van szükség a hatszáznegyvenkilencedik gasztroblogra? Elsődleges célom az, hogy összegyűjtsem azokat a recepteket, amelyeket elkészítek. Ugyanis eddig a következőképp sütöttem-főztem: egy cetlire felírtam, hogy pl. "10 dkg vaj, 10 dkg cukor, 2 tojás, 1 dl tej, 20 dkg liszt, 3 dkg kakaópor, száraz-nedves össze, 20x20 cm, 180 fok, 20 perc". A mű elkészült, a cetlit pedig eldobtam. Utólag persze már nem emlékeztem, hogy a többféle recept közül melyiket készítettem el, főleg ha az adott recepten még változtattam is valamit. Remélem ennek most vége lesz, mert itt megőrzöm az általam készített finomságokat.

Hát akkor:








Kép forrása: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvejkEBkgePNlojRoY5o8cfBmjWyfceUJ0Vl_eKWztPmnVXfBKyq4hWndG9kMpDwVdzbfmeRotho5FBV_ihL4WhXi5NyERZ4kEAWbTWB0DWvZDv5ctu5cJBZQZaIYmkmmgI9HnG5C3plI5/s320/start_1.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése